ایستگاه – مقام انسان و محیط مواد فروشی کسب درآمد

ایستگاه – مقام: انسان و محیط مواد فروشی کسب درآمد ده میلیون خانواده کودکان ایرانی کودکانه فرزندان خانواده اقتصادی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی بازداشت شدگان محیط زیستی در چند قدمی دادگاه

    هشت ماه از بازداشت چند فعال محیط زیستی گذشت. در نهایت سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که کیفرخواست پنج تن از این متهمان صادر شده است و پرونده جهت پیگیری به دادگاه ر

    بازداشت شدگان محیط زیستی در چند قدمی دادگاه

    بازداشت شدگان محیط زیستی در چند قدمی دادگاه

    عبارات مهم : ایران

    هشت ماه از بازداشت چند فعال محیط زیستی گذشت. در نهایت سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که کیفرخواست پنج تن از این متهمان صادر شده است و پرونده جهت پیگیری به دادگاه رفته است.

    به گزارش ایرنا، تا قبل از درز خبر خودکشی فردی در زندان اوین کسی از بازداشت فعالان محیط زیستی مطلع نبود. 21 بهمن سال 96 بود که دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران از شناسایی و دستگیری چند متهم مرتبط با یک پرونده جاسوسی خبر داد و راجع به کارها متهمان پرونده گفته بود که این افراد در قالب اجرای پروژه های علمی و محیط زیستی نسبت به جمع آوری اطلاعات طبقه بندی کشور در حوزه های استراتژیک اقدام می کردند که با هوشیاری و رصد اطلاعاتی یکی از نهادهای امنیتی کشور، دستگیر و به وسیله دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران بازداشت شده است اند.

    بازداشت شدگان محیط زیستی در چند قدمی دادگاه

    این فعالان محیط زیست با این اتهام بازداشت شدند که جهت سرویس های بیگانه جاسوسی می کردند و با دوربین هایی که در اختیار داشته اند، عکاسی کرده، تصویر ها را جهت سرویس های بیگانه مخابره می کردند.

    انتشار این خبر در همان وقت با تصویر العمل عیسی کلانتری، معاون مدیر جمهوری و مدیر شرکت محیط زیست مواجه شد. کلانتری در جمع خبرنگاران راجع به راه اندازی دوربین ها به وسیله بازداشت شدگان در مراکز مهم گفته بود که این دوربین ها جهت رصد یوزپلنگ ها هستند و دید آنها زیاد از 50 متر نیست و حداکثر برد این دوربین ها 50 متر است.

    هشت ماه از بازداشت چند فعال محیط زیستی گذشت. در نهایت سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که کیفرخواست پنج تن از این متهمان صادر شده است و پرونده جهت پیگیری به دادگاه ر

    رئیس شرکت حفاظت محیط زیست در پاسخ به این پرسش که آیا این شرکت در مورد بازداشتی ها پیگیری نمی کند، خاطرنشان کرد: البته که ما دنبال این عنوان هستیم و از کانال های ذیربط این عنوان را پیگیری خواهیم کرد.

    گستره این خبر مجلس را هم دربر گرفت طوری که مدیر فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی هم اعلام کرد که عنوان را پیگیری خواهد کرد.

    اما در میان خبر بازداشتی ها، خبر مهمتری هم منتشر شد و آن خودکشی یکی از بازداشت شدگان به نام «کاووس سیدامامی» دکترای جامعه شناسی از دانشگاه اورگان و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) بود.

    بازداشت شدگان محیط زیستی در چند قدمی دادگاه

    نخستین بار، پسر سیدامامی در خارج از کشور در صفحه اینستاگرامش خودکشی پدر را با این مضمون رسانه ای کرد: خبر فوت پدرم کاووس سیدامامی برایم باورکردنی نیست. او در 4 بهمن دستگیر شد و ناگهان مادرم را جمعه 19 بهمن 1396 احضار کردند و گفتند که خودکشی کرده… هنوز باور نمی کنم و باور نمی کنیم.

    خبر خودکشی سید امامی در زندان بازتاب زیادی در رسانه های داخلی و خارجی داشت. دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرد که «این فرد یکی از همان متهمان ( محیط زیستی) بوده است و با توجه به اینکه می دانسته، اعترافات زیادی علیه وی شده است و خودش هم اعترافاتی داشته، متاسفانه در زندان دست به خودکشی زده است.»

    هشت ماه از بازداشت چند فعال محیط زیستی گذشت. در نهایت سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که کیفرخواست پنج تن از این متهمان صادر شده است و پرونده جهت پیگیری به دادگاه ر

    با این حال جعفری دولت آبادی با توجه به انتقادات مطرح شده است به شرکت زندان ها و قوه قضاییه از محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران خواست در پرونده فوت کاووس سیدامامی با انجام تحقیقات مورد نیاز و تسریع در جمع آوری ادله و تحقیق از افراد مرتبط با زندانی، نسبت به هرگونه مسامحه و قصور در نظارت بر زندانی و تعقیب افراد مقصر اقدام کند.

    با وجود تاکید دستگاه قضایی بر متهم و مجرم بودن فعالان محیط زیستی بازداشت شده، دو عضو دولت خرداد امسال اعلام کردند که فعالان زیست محیطی بازداشت شده است فعالیت جاسوسی نداشته و باید آزاد شوند. بعد از محمود علوی، وزیر اطلاعات، عیسی کلانتری، معاون مدیر جمهوری و مدیر شرکت حفاظت محیط زیست، سه شنبه اول خرداد در همایش روز جهانی تنوع زیستی اعلام کرد هیچ سندی دال بر واقعیت اتهاماتی که به این افراد زده شده، وجود ندارد.

    بازداشت شدگان محیط زیستی در چند قدمی دادگاه

    پیشتر محمود صادقی نماینده پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس نیز به مسئولیت وزارت اطلاعات در شناسایی موارد جاسوسی در کشور اشاره کرده و گفته بود کارشناسان وزارت اطلاعات اعلام کرده اند فعالان محیط زیستی بازداشت شده است جاسوس نیستند.

    مرداد امسال بود که خانواده های فعالان محیط زیستی که از چندماه قبل بازداشت شده است اند، در نامه ای به روسای قوای سه گانه، خواستار تشکیل هیأتی از نمایندگان منتخب مجلس و دولت به منظور آنچه براق سازی پرونده و دیدار با بازداشتی ها خوانده اند، شدند.

    آنان از سران قوا درخواست کردند تا دستور دهند هیأت منتخبی از نمایندگان مجلس و دولت جهت براق سازی در این زمینه اقدام کرده و در فضایی آزادانه صحبت های آنها را بشنوند.

    هشت ماه از بازداشت فعالان محیط زیستی گذشت که البته ظاهرا تعداد بازداشتی ها به گفته دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران زیاد از تعداد اولیه دستگیرشدگان شده است است.

    یکشنبه گذشته صد و سی امین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با پیگیری پرسشها متفاوت روز از سوی خبرنگاران و طرح پرسش هایی از محسنی اژه ای

    برگزار شد.

    خبرنگار ایرنا هم دو عنوان را جویا شد که یکی از آنها آخرین اوضاع پرونده بازداشتی های محیط زیستی بود. محسنی اژه ای، سخنگوی دستگاه قضایی از صدور کیفرخواست جهت 5 متهم پرونده محیط زیست خبر داد و گفت که این پرونده جهت پیگیری به دادگاه ارجاع داده شده است هست. محسنی اژه ای در پاسخ به پرسش دیگر ایرنا مبنی بر درخواست مدیر شرکت محیط زیست جهت آزادی این افراد اظهار داشت: فرض کنید کسی خواهان آزادی متهمی باشد؛ این که ملاک نیست.

    واژه های کلیدی: ایران | پرونده | خودکشی | بازداشت | بازداشت شدن | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار