ایستگاه – مقام انسان و محیط مواد فروشی کسب درآمد

ایستگاه – مقام: انسان و محیط مواد فروشی کسب درآمد ده میلیون خانواده کودکان ایرانی کودکانه فرزندان خانواده اقتصادی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی بازتاب جهاني‌گام تازه ايران

    تحمل نکردن تحریم و حبس هسته ای همزمان و موظف کردن مسئولان شرکت انرژی هسته ای در فراهم کردن سریع آمادگی های مورد نیاز جهت رسیدن به ۱۹۰ هزار سو (البته فعلا در چا

    بازتاب جهاني‌گام تازه ايران

    بازتاب جهاني گام تازه ايران

    عبارات مهم : ایران

    تحمل نکردن تحریم و حبس هسته ای همزمان و موظف کردن مسئولان شرکت انرژی هسته ای در فراهم کردن سریع آمادگی های مورد نیاز جهت رسیدن به ۱۹۰ هزار سو (البته فعلا در چارچوب برجام) بااهمیت ترین بخش های مورد توجه رسانه های بیگانه در بیانات رهبر معظم انقلاب بود. بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع پرشکوه، بیست ونهمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) با بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی و منطقه ای همراه شد. سه عبارت کلید واژه ای که رسانه های بیگانه ترجیح دادند بیش از همه موارد بر آن تاکید کنند، تصریح رهبر انقلاب بر پاسخ محکم و قاطع موشکی کشور عزیزمان ایران در صورت تجاوز بیگانگان، از سرگیری فعالیت های گسترده هسته ای در چارچوب برجام و تحمل نکردن تحریم و حبس هسته ای همزمان بود.

    بازتاب جهاني‌گام تازه ايران

    افزایش غنی سازی

    پس از سخن صریح رهبری مبنی بر تهیه مقدمات جهت زیاد کردن غنی سازی اورانیوم تا ۱۹۰ هزار سو، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن گزارش های انتشار یافته در مورد تصمیم کشور عزیزمان ایران جهت زیاد کردن توان غنی سازی را زیر نظر دارد.به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: گزارش ها در مورد برنامه کشور عزیزمان ایران جهت زیاد کردن توان غنی سازی را زیر نظر داریم و اجازه نخواهیم داد تا سلاح هسته ای بسازد. کشور عزیزمان ایران از عزم ما آگاه هست. مقامات کشور عزیزمان ایران همواره با رد ادعاهای بی اساس غرب بر ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای کشورمان تاکید کرده اند.

    همچنین یوکیا آمانو، مدیر کل آژانس گفت: همانطور که من در آخرین گزارش خود به شورای حکام اشاره کردم، آژانس طبق پروتکل الحقاقی از دسترسی مکمل برخوردار بوده و آژانس به تمام سایت ها و مکان ها که نیازمند بازرسی بوده، دسترسی داشته هست. همکاری به موقع و فعالانه کشور عزیزمان ایران در ارائه این دسترسی، اجرای پروتکل الحقاقی را تسهیل کرده و اعتماد را زیاد کردن خواهد داد. از همین رو علی اکبر صالحی، مدیر شرکت انرژی اتمی نیز گفت: ما در فاصله زمانی کوتاهی می توانیم به این میزان سو برسیم.

    تحمل نکردن تحریم و حبس هسته ای همزمان و موظف کردن مسئولان شرکت انرژی هسته ای در فراهم کردن سریع آمادگی های مورد نیاز جهت رسیدن به ۱۹۰ هزار سو (البته فعلا در چا

    اگر سانتریفیوژهای نسل ۶ را راه اندازی کنیم و حدود ۶۰ هزار ماشین اینجا قرار گیرد، می توانیم ظرف ۱۰ ماه به ۱۸۰ هزار سو برسیم. ولی این جهت زمانی است که ما بخواهیم سانتریفیوژ پیشرفته تولید کنیم. صالحی ادامه داد: در حال حاضر در حدی که برجام اجازه می دهد جهت تحقیق و توسعه کار می کنیم. وی با بیان این که ما اگر امروز ۱۸۰ هزار سو هم می داشتیم همه شرایط جهت کار آماده نبود، چراکه به مواد اولیه جهت ۱۸۰ هزار سو نیاز داریم، افزود: ما توانستیم بعد از برجام ۴۰۰ تن کیک زرد خریداری کنیم که به ۵۵۰ تن قبلی مان اضافه شد. ولی جهت تولید ۱۹۰ هزار سو هر سال به ۳۰۰ تن اورانیوم نیاز داریم. ما به شدت در بخش استخراج و اکتشاف اورانیوم مشغول کار هستیم و در چند سال آینده امیدواریم از حیث تولید مواد اولیه بتوانیم در حد ۳۰۰ تن اورانیوم تولید کنیم.

    توقع اروپایی ها!

    شبکه یورونیوز به نقل از صحبت رهبر معظم انقلاب گزارش داد: کشور عزیزمان ایران به حمایت از نیروهای مقاومت در منطقه ادامه خواهد داد. خبرگزاری رویترز نوشت: کشور عزیزمان ایران جهت زیاد کردن غنی سازی اورانیوم در صورت فروپاشی توافق هسته ای آمادگی دارد. این خبرگزاری افزود: رهبر کشور عزیزمان ایران به هیچ عنوان، قید و بندی علیه برنامه موشکی بالستیک کشور عزیزمان ایران نمی پذیرد. رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به بعضی حرف های بعضی مسئولان اروپایی گفتند: به نظر می آید این دولت ها توقع دارند ملت کشور عزیزمان ایران هم تحریم ها را تحمل کند، هم از فعالیت های هسته ای که نیاز قطعی آینده کشور عزیزمان ایران است دست بردارد و هم محدودیت های تحمیل شده است بر کشور عزیزمان ایران را ادامه دهد ولی آنها بدانند که این خواب آشفته تعبیر نخواهد شد.

    بازتاب جهاني‌گام تازه ايران

    حمایت از مظلومان

    رادیو بین المللی مونت کارلو در گزارشی روی پایگاه اینترنتی خود با نقل بخشی از سخنان رهبر انقلاب آورده است: محدودیت برنامه موشکی کشور عزیزمان ایران خوابی است که هرگز تعبیر نخواهد شد. خبرگزاری اسپوتنیک روسیه بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری را جهت تیتر گزارش خود برگزید و نوشت: کشور عزیزمان ایران به حمایت از کشورهای مظلوم و نیروهای مقاومت در منطقه ادامه خواهد داد. در ادامه این گزارش آمده است: رهبر انقلاب افزود که دشمن می داند اگر یک موشک بزند، با ده موشک پاسخ خواهد گرفت. بخش عربی اسپوتنیک همچنین بر قسمت دیگری از بیانات رهبر انقلاب خطاب به جوانان عرب به زبان عربی متمرکز شد. رهبر انقلاب اسلامی در سخنانشان به زبان عربی و خطاب به جوانان غیرتمند عرب منطقه گفتند: امروز روز عمل و اقدام شما است و باید خود را جهت پیشرفت و استقلال و آزادی کشورهایتان آماده کنید. ایشان با اشاره به خضوع و ذلت بعضی دولت های عربی در برابر آمریکا و عدم اتخاذ موضع نیرومند برابر دشمن صهیونیستی، افزودند: بعضی دولت های عربی، اکنون دشمن ملت های خود شده است اند و در چنین شرایطی مسئولیت جوانان غیور عرب، بر هم زدن این معادله باطل است.

    خواب بی تعبیر

    تحمل نکردن تحریم و حبس هسته ای همزمان و موظف کردن مسئولان شرکت انرژی هسته ای در فراهم کردن سریع آمادگی های مورد نیاز جهت رسیدن به ۱۹۰ هزار سو (البته فعلا در چا

    شبکه سعودی العربیه این عبارت را برگرفته از صحبت رهبر انقلاب جهت تیتر خود گزینش کرد: توقف برنامه موشکی کشور عزیزمان ایران خوابی است که مطلقا تعبیر نخواهد شد. پایگاه ایلاف وابسته به عربستان سعودی با این عبارت به پوشش گزارش صحبت رهبر معظم انقلاب وارد شد: توقف هسته ای و ماندن تحت تحریم ها مردود هست. روزنامه عکاظ عربستان نیز گزارش خود را با تاکید رهبر انقلاب بر زیاد کردن غنی سازی در صورت فروپاشی برجام شروع کرد و افزود: رهبر کشور عزیزمان ایران تصریح می کند که هرگز محدودیت ها بر برنامه موشک های بالستیک را نمی پذیرد. روزنامه الشرق الاوسط وابسته به عربستان سعودی چاپ لندن نیز نوشت: رهبر کشور عزیزمان ایران خواستار آمادگی جهت غنی سازی دوباره اورانیوم شد.

    فعلا در چارچوب برجام

    روزنامه الشروق مصر از عبارت «افزایش توان کشور عزیزمان ایران در رسیدن به ۱۹۰ هزار سو» استفاده کرد و نوشت: رهبر انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران مسئولان شرکت انرژی هسته ای را موظف کردند به سرعت آمادگی های مورد نیاز را جهت رسیدن به ۱۹۰ هزار سو در چارچوب برجام از همین فردا فراهم آورند. روزنامه رای الیوم چاپ لندن نیز گزارش خود را بر محور «اعلام آمادگی ها جهت رسیدن به ۱۹۰ هزار سو و زیاد کردن توان هسته ای کشور عزیزمان ایران فعلا در چارچوب برجام» استوار کرد. روزنامه الغد اردن نوشت رهبر انقلاب کشور عزیزمان ایران راجع به تصویر العمل شدید کشور عزیزمان ایران با ده موشک در برابر یک موشک در صورت تجاوز بیگانگان هشدار داد. شبکه فلسطین الیوم نیز همین بخش از صحبت رهبر انقلاب را در تیتر و لید گزارش خود قرار داد. العربی الیوم اردن نیز نوشت: کشور عزیزمان ایران به قدرت اول موشکی منطقه تبدیل شده است است.

    بازتاب جهاني‌گام تازه ايران

    آرمان

    واژه های کلیدی: ایران | انقلاب | برنامه | روزنامه | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار